9 Kasım 2015 Pazartesi

Akşam yemeği daveti

Merhabalar,

Geçtiğimiz Cumartesi arkadaşlarımızı akşam yemeğine davet ettik. Özge ve Doğukanla keyifli bir akşam geçirdik.




Genellikle kahvaltı ya da çay sofrası kurduğum için akşam yemeği hazırlamayı çok özlüyorum. Ancak 4 kişi olduğumuz için abartı çeşit yapmadım, meze ve salata ağırlıklı bir menü hazırladım.




Menüde neler mi vardı?

Avokado Ezmesi
Mor lahana salatası
Havuç salatası
Yeşil salata
Közlenmiş patlıcan biber ezmesi
Actifry’da patates kızartması
Yoğurtlu arpa şehriye salatası
Fırın poşetinde tavuk pirzola
Tatlı olarak da:
Bitter çikolatalı muzlu kuplar




Avokado Ezmesi



Daha önce limon kabuklarında servis ettiğim ve tarifini BURADA yayınladığım avokado ezmem vazgeçilmez mezemiz oldu. Kararmaması için avokadoları soyar soymaz limon ekledim ve servise kadar çekirdeklerini salatanın içinde beklettim.


Mor lahana salatası



Bol limon ve zeytinyağı ile başlı başına bir salata. Nasıl yumuşatacağınızı ve tarifini öğrenmek için TIK TIK ;)


Havuç Salatası



Rendelediğim havuçlara limon sıkıp tuz ve zeytinyağı ekledim.



Yeşil salata



Marul, maydanoz, dereotu, roka ve kırmızı soğan limon, tuz ve zeytinyağı ile buluştu.


Közlenmiş patlıcan biber ezmesi



Babamın spesiyalini dondurucumuzdaki közlenmiş patlıcan ve biberlerle denedik. Aynı lezzeti yakalamak için eşim de ben de epey uğraştık ama değdi sanki :) Tarifi için BURAYA tıklamanız yeterli ;)


Yoğurtlu arpa şehriye salatası




Fırın poşetinde tavuğun ayrılmaz dostu :) BURADAki tariften doritosları çıkarıp dereotu ekledim, cevizle süsleyerek servis ettim.

Actifry’da patates için BURAYA, fırın poşetinde tavuk pirzola içinse BURAYA göz atabilirsiniz ;)


Bitter çikolatalı muzlu kuplar



Pratik ve lezzetli bu kupları kervansaray kahvesiyle ikram ettim. Tarifi için TIK TIK :)




Soframı alışılanın aksine soft renkler ve pastel tonlarla hazırladım. Dantel Amerikan servislerimi English Home’dan aldım. Masamın rengini çok sevdiğim için masa örtüsü sermedim. Soframa uyacağını düşündüğüm için de Madame Coco’dan aldığım peçetelerimi kullandım.



Yeni sofralarda buluşmak dileğiyle, hoşçakalın :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...